ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

انتخاب اسم دخمرم

1390/3/18 0:00
نویسنده : مامان رزي
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمر نازم

اين مدت من و بابايي مشغول پيدا كردن يه اسم خوشگل و خوش معنا

 براي شما هستيم niniweblog.com.

آخه ما دلمون ميخواد قشنگترين اسم دنيا رو واسه دختر نازمون بذاريم

فرشته من ما هنوززززززززززز مشغوليم و به نتيجه نرسيديم متفکر

آخه انتخاب اسم مسئوليت بزرگيه، دلم مي خواد اسمي واسط انتخاب

 كنم كه وقتي بزرگ شدي دوسش داشته باشي عزيزمماچ

 اميدوارم كه بتونيم .....

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
18 خرداد 90 17:16
سلام خوبی؟واقعا انتخاب اسم سخته . منم که هنوز از جنسیت مطمئن نیستم ولی خیلی دنبال اسم میگردم هنوز اسمی انتخاب نکردم. به منم سر بزن خوشحال میشم از تجربیات هم استفاده کنیم. من لینکت کردم دوست داشتی لینک کن
faeqeh
19 خرداد 90 15:29
سلام پس تو هم یه پرنسس کوجولو تو دلت داری؟
مامان ابوالفضل
20 خرداد 90 12:58
سلام به مامانی خیلی خوشحالم که جنسیت تو دلی مشخص شده امیدوارم که یه اسم خیلی خوشگل هم انتخاب کنین نی نی و از طرف من ببوس
مامان ریحانه
25 خرداد 90 21:08
سلام پیشنهاد من ریحانه اسم قشنگیه منو شوهرم خیلی رو اسم حساس بودیم تا بالاخره من حرفمو به کرسی نشوندمو ریحانه رو گذاشتیم و تو آمار ایران یکی از ده اسم سال بوده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد