ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

من و ني ني

جشن تولد

1394/6/10 13:36
نویسنده : مامان رزي
667 بازدید
اشتراک گذاری

جشنجشنویانای عزیزم ،قلب مامان ،تولدت مبارک .جشنجشن

نفسم خوشحالم از اینکه خدا ی مهربون شما رو به من هدیه کرد، عزیزم چهار سال از به دنیا اومدنت گذشت و هر روز که میگذره بیشتر و بیشتر دوست دارم .

امسال واسه دخترم دو تا تولد گرفتم اما هر دو کمی زودتر از تاریخ تولدت که اگر امروز هم واسه دوستات توی کلاس باله هم کیک تولد ببری میشه سه تا تولد

اولین تولد رو خونه خودمون دوستانه گرفتم که خیلی مفصل بودو کلی خوش گذشت در تاریخ    5/29  

دومین تولد رو هم خونه آقا جون گرفتیم که اون هم کلی خوش گذشت6/5

دلیل زودتر گرفتن هم این بود که ما اون زمان شیراز بودیم و هم اینکه اون اولی هم همه دوستان توی اون  تاریخ جمع بودن و کسی مسافرت نبود و هم اینکه شکیلا جون پیش ما بود

اما امروز خیلی حس خاصی دارم و مدام داریم خاطرات به دنیا امدنت رو مرور میکنیمتشویق

محبتتوی این روز قشنگ از خدا میخوام که دخترم همیشه سالم و سلامت و موفق باشه محبت

          بوسهر ساله باشی فرشته زیبای منبوس

                                          محبتدوست دارم م م م م محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون فیروزه
11 شهریور 94 0:11
گل یاسم،عزیز قلب خاله جون تولدت مبارک الهی 120ساله شی نازنینم دوست دارم فرشته کوچولوی خاله جون
مامان رزي
11 شهریور 94 11:50
مرسی خاله جون عزیزم منم یه دنیا دوست دارم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
31 شهریور 94 11:18
خود را نگران آنچه می دانی یا نمی دانی نکن نه به گذشته بیندیش نه به آینده فقط بگذار دستان خدا هر روز ، شگفتی های اکنون را برای تو بیاورند.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد