ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

من و ني ني

جنسيت ني ني ..........

1390/3/19 1:30
نویسنده : مامان رزي
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر كوچولو

ناز مامان امروز نوبت دكتر داشتم *تصميم گرفتيم امروز ديگه جنسيت شما رو مشخص كنيم اخه

شما نميدوني چقدر همگي براي فهميدن اينكه چه جنسيتي داري مشتاقيم چشمک

خلاصه امروز با كلي شور و شوق يه عالمه هيجان رفتيم مطب اما ..........................تعجب

بعد از اينكه معاينه شدم وصداي قشنگ قلبت و شنيدم فهميديم كه دستگاه سونوگرافي خراب

کلافهاينجا بود كه حسابي ضد حال خورديم و چون ديگه خيلي دير وقت بود مجبور شديم رفتن

به سونو گرافي رو به روز بعد موكول كنيمخوشمزه

ميدوني عزيزم امروز خيلي ها منتظر بودن ببينن حدسشون در مورد جنسيت شما درست

بوده يا نه متفکر

حالا ما بايد يك شب ديگه رو هم  در انتظار بمونيم عزيز   خواب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رخساره
26 اردیبهشت 90 1:15
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
مامان عسل
26 اردیبهشت 90 1:21
آرزو میکنم که خدا یه بچه ی سالم و خوب بهتون بده چون بچه ، خوبش خوبه
نازنین نرگس نفس مامان
26 اردیبهشت 90 2:28
سلام من هم کنجکاو شدم زود منتظرم من فکر کنم نی نی پسره
مامان ابوالفضل
26 اردیبهشت 90 11:34
سلام، همچنان منتظر هستم که ببینم نی نی چی می شه؟ ما رو بی خبر نذاریا!
هاله مامان ترمه
10 خرداد 90 0:14
هرچی که هست حتما بهترین هست خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد