ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

من و ني ني

تقدیم به ویانا همه وجودم

1394/6/31 12:11
نویسنده : مامان رزي
560 بازدید
اشتراک گذاری

زود بزرگ نشو مادر.کودکیت را بی حساب می خواهم ودر پناهش جوانیم را !

زود بزرگ نشو فرزندم

قهقهه بزن ،جیغ بکش ،گریه کن،لوس شو،بچگی کن،ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام.

آرام آرام پیش برو آن سوی سن وسال هیچ خبری نیست گلم .

هر چه جلو تر میروی همه چیز تندتر از تو قدم بر میدارد

حالا هنوز دنیا به پای تو نمیرسد از پاکی.الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز.همیشه ازدنیای ما آدم بزرگ ها  جلوتر باش ،یک قدم ،دو قدم ،ولی زود  بزرگ نشو مادر.

آرام آرام پیش برو گلم.آنجا که عمر وزن میگیرد دنیا به قدری سبک میشود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

آن سوی سن وسال خبری نیست کودکی کن ؛از ته دل بخند ،به اداهای ماکه برای خنداندنت دلقک میشویم؛بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات میگیرد ،میدانم .

عزیزترینم،فرزندم،من مادرت هستم ....

هیچکس مرا مجبور به مادر ی نکرد

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابی شبانه را،

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت،

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواندمعجزه زندگی دوباره ام باشد:

من نه بهشت می خواهم  نه آسمان و نه زمین

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد