ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

هوراااااااااااااااااااااااااااا حالا ميدونم چي هستي

1390/2/29 0:43
نویسنده : مامان رزي
325 بازدید
اشتراک گذاری

تا سه نشه بازي نشه

امروز 28/02/1390 بالاخره بعد از سه بار سونوگرافي رفتن بالاخره موفق شدم سونو رو انجام بدم

اين مسافر كوچولو الان يك هفته است كه همه رو سر كار گذاشته اما............

niniweblog.comniniweblog.com niniweblog.com

 

 niniweblog.com

          يادت مياد تا ديروز 

          بهت مي گفتم چي هستي       قلب         تو دل مامان نشستي

      حالا مي دونم چي هستي   خنده      كه تو دلم نشستي  

                                تو ناز گل من هستي

        عزيز دل من هستي         قهقهه      حالا بگم چي هستي        

                            تو دخمرمن هستي

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

   

             

                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی جان
29 اردیبهشت 90 10:18
قربونش برم ناز دختر گل من
مامان عسل
30 اردیبهشت 90 16:26
مبارکههههههههههههه
مامان ابوالفضل
5 خرداد 90 14:39
سلاممممممممممم، مبارکههههههههههه منتظر باش بیام خواستگاری دخمل خدا رو شکر دیگه وقتشه سیسمونی جمع کنی
مامان ماهان
5 خرداد 90 14:43
ای جان ........مبارکههههههههههههههههههههه
منا
8 خرداد 90 15:36
مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد