ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

شمارش معكوس

1390/6/9 0:30
نویسنده : مامان رزي
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان

الان كه اينجا نشستم دارم به اون روزي فكر ميكنم كه رفتم آزمايشگاه و آزمايشم مثبت بود

اون روز حس عجيبي داشتم باورم نميشد كه ميخوام مامان بشم وفكر ميكردم چطوري بايد نه ماه بگذره

اما حالا نه ماه با تمام سختياش ،شب بيداريهاش و انتظارا....از اون روز گذشته 

امروز آخرين نوبت دكترم بود. و خانم دكتر براي روز پنجشنبه كه ميشه 1390/06/10 تاريخ تولد شما رو

مشخص كرد

الان تو ايون خونه آقاجون نشستم و دارم به شما و خودم و پس فردا فكر ميكنم و بي صبرانه منتظر ديدن

روي ماه شما هستم

راستي بابا آريا هم امشب اومده ، و ما كلي خوشحاليم

همش با بابايي در مورد اين حرف ميزنيم كه چه شكلي هستي

ديگه يه جورايي طاقتمون تمام شده ، عزيزكم البته فكر ميكنم طاقت شما هم تمام شده

شايد اين آخرين مطلب قبل از بدنيا اومدن شما باشه

بدون كه بي صبرانه منتظر ديدنت هستم راستي امشب شب عيد فطر هست از خدا ميخوام كه دختر

نازمو در كمال سلامت به آغوشم بسپاره

هميشه دوست دارم

وعده ديدار ما پنجشنبه بيمارستان دنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی طلا
9 شهریور 90 1:01
وااااااااای چقدر هیجان انگیز انشاالله به سلامتی


ممنون عزيزم برام دعا كن


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد