ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

نظرات (6)

عمه مریم
13 شهریور 90 13:52
سلام قربونت برم خوش اومدی عشق من نمیدونی که چه قد ما اینجا منتظر اومدنت بودیم ویانا جونم واست یه عالمه ارزوهای خوشگل دارم و امیدوارم با قدمای کوچولوت تو این دنیا شادی واسه پدر مادرت بیاری عشقم خیلی ام خوشگل و نازی اومدنتو به پدر و مادرتم تبریک میگم عاشقتمممممممممممم لحظه شماری میکنم که ببینمت
مامان آرین
13 شهریور 90 14:16
مبارک باشه.ایشالا قدمش پر خیر و برکت باشه و همیشه سالم باشه
خاله جون فيروزه
13 شهریور 90 15:25
سلام همه هستي و وجودم تولدت مبارك زندگيم وياناي عزيزم به قلب خاله جون خوش اومدي از خدا ميخوام هميشه و هر لحظه نگهدار وجود پاكت باشه فرشته كوچولو. دوست دارم نفسم. راستي يادم رفت بگم خاله جون فيروزه اولين كسي بود كه صورت ماهتو تو بيمارستان ديد
عمه ساناز
13 شهریور 90 15:56
سلام خوشگله من واااااای چقد نازی اخه تو دختر طلا .. خیلی خیلی شبیه باباتی گلگلی ما منتظریم که هرچه زودتر شمارو از نزدیک ببینیم عسلم .. دایی عکستو انداخت تو موبایلش که همش ببینتت.. دوست داریم.. دایی و زن دایی و ساناز و سارا
خاله شكيلا
18 شهریور 90 15:06
سلام به دخترخاله ي عزيزم من تورو خيلي خيلي دوست دارم تو براي من يك فرشته هستيي اميدوارم براي هم خواهران خوبي باشيم ويانا عاشقتم دختر خاله تولدت مبارك
خاله جون مرضيه
18 شهریور 90 16:08
سلام به وياناي عزيزم نه ماه تمام منتظر امدنت بودم ا امروز هشت روزه كه بدنيا امدي خيلي خوشحالم وياناي عزيزم اندازه ي ستاره هاي اسمان دوست دارم گل خوشكلم اميدوارم دراينده زندگي سرشار از سلامتي و كاميابي داشته باشي گل خوشكلم نميدونم زماني كه داري اين متن رو ميخوني من زنده ام يا نه ولي اينو بدون كه هميشه در قلب من جاي داري و دعاي خيرم بدرقه ي راهت هست گل خوشكلم اميدوارم فرزند خيلي خوبي براي پدر ومادر نازنيينت باشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد