ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

من و ني ني

بدون عنوان

1390/5/25 19:06
نویسنده : مامان رزي
256 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز ناز مامان

فردا هفته ٣٧ تمام میشه .یکجورائی خیالم راحت شد چون رشد شما دیگه کامل شده آخه می دونی از شروع هفته ٣٧ فقط به وزن  شمااضاف میشه و  دیگه شما هر وقت تشریف بیارید خطری نداره عزیزم.

راستی فراموش کردم بگم که الان ماه مبارک رمضانه/ از خدای مهربون خواستم که تمام مامانهای چشم انتظار نی نی هاشون رو سالم و سلامت بدنیا بیارن و نی نی ما هم در کمال سلامتی به آغوشمون بیاد.

عزیزکمحتمالا شما توی همین ماه پاک چشمای نازتو بدنیا باز کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرین
25 مرداد 90 20:32
ایشالا به سلامتی . پیشاپیش قدمش مبارک
مامان رزی
29 مرداد 90 20:58
ممنون عزیزم
مریم
31 مرداد 90 11:53
سلام عزیزم . خوش به حالت . من هفته 33 هستم و فکر میکنم این چند هفته زمان ثابت مونده و نمیگذره !
انشالله یه نینی ناز دنیا میاری . میخوای طبیعی زایمان کنی؟


سلام مرسي عزيزم من پس فردا پنجشنبه سزارين ميكنم ايشالله شما هم به سلامتي زايمان ميكني عزيزم
مامان آریان جون
8 شهریور 90 1:13
الهی که دختر نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد