ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

من و ني ني

ویانا خانم بامزه

1392/6/25 14:45
نویسنده : مامان رزي
569 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا جون خشکل من

شما از روز چهار شنبه92/6/20 یاد گرفتی میگی   این چی؟

هر چی رو که میبینی سریع میگی این شی؟ اونوقته که من و بابایی یه عالمه ماچت میکنیم و می چلونیمت اخه لحن بیانت خیلی خیلی با مزست و شیرین    وااااااااااااااااااااااااااااایییییییی.........ماچقلب

 

البته دختر ناز من یه چیزای دیگه ای هم میگه مثلا"به:

بستنی:ببتی   ، اب: اپ ، شکیلا: لی لا  ، بابا جون: باباجی،ماماجی، گاگا جی:آقا جون، عزیز:عدید، قهقهه

افتاد:اخا ، بیا ، بشین:ابیش، ویانا:نی نانا، دد، ماشین :ماشی، انواع غذا،نیوم نیوم،خندهو کلی چیزای بامزه دیگه که یواش یواش داری می گی...چشمک

دخمر ماما نی شعر هم بلده بخونه:

تاب تاب عباسی....

حسنی ما یه بره داشت...

گنجشک لالا.....

عروسک قشنگ من ....که البته نوع بیان همگی ،خودشون داستانیمژه...

الهی که من فدات شم ،خوشمزه من

راستی ویانا کوچولوی من مفهوم

clap your hands/sit down/stand up/turn around/jump/رو میدونه وانجام میده ،

ومیتونه بگه

I LOVE YOU /HAPPY BIRTH DAY TO YOU/قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد