ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

سلام مسافر من

1390/4/1 3:32
نویسنده : مامان رزي
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشكلم

اين ترم كلاس زبان مامان به هر سختي كه بود تمام شد اما

فكر كنم ترم ديگه نتونم برم كلاس

آخه اين روزها شكم ماماني هي بزرگتر ميشه و شما هم شيطون

تر ز والبته به خاطر كمر درد شديدي كه دارم نمي تونم مدت زيادي

 بشينم .

عزيز ماماني حركتهاي شما توي شكمم ديگه خيلي واضح شده .

تازگي وقتي من و بابايي باشما صحبت مي كنيم با حركتات يه جورايي

جواب ميدي و اين نشون ميده كه كاملا" متوجه اي.ز

  اين خيلي احساس شيرين و لذت بخشيه ، با هر تكونت كلي به

 مامان انرژي ميدي چون مي فهمم كه دخمر نازم صحيح و سالم .

ز

زعاشقتممممممممممممممز

ز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سید ابوالفضل
1 تیر 90 18:04
سلام عزیزم مواظب خودت و نی نیمون باش
مدرسه مامان ها
1 تیر 90 20:00
سلام خدا شما و نی نی نازتون رو سلامت بداره، مدرسه ی مامان ها بی صبرانه منتظر شنیدن خبر خوش تولد گل دخترتونه
مامان سید ابوالفضل
2 تیر 90 13:44
سلام عزیزم ببخشید که نتونستیم با هم چت کنیم فکر کنم نی نی سایت هنوز مشکل داره
علی و فاطمه
2 تیر 90 13:56
سلام وبتون نازه ان شاالله بسلامتی دخترتون دنیا بیاد اسمش چی شد بالاخره انتخاب کردین؟؟
مامان ثنا
3 تیر 90 14:48
سلام ایشالا دخمل نازتون به سلامت به دنیا بیاد و شمارو از این انتظار در بیاره
مامان صدرا
4 تیر 90 9:14
سلام ماماني ، اميداوارم كه دخملت صحيح و سالم تا چند ماهه ديگه پيشتون باشه واي عزيزم خيلي لحظات قشنگي داري يادت نره اين ماههاي آخر بيشتر مواظب دخملي باشي ها خيلي خودتو خسته نكن ، از لحاظ تغذيه هم به خودت برس تا زايمان راحت تري داشته باشي ،‌غذاي كم حجم اما مقوي يادت نره عزيزم ،‌منتظر ني ني قشنگت هستيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد