ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

بابای من بهترین بابای دنیاست

1390/3/25 15:36
نویسنده : مامان رزي
401 بازدید
اشتراک گذاری

دخمر ناز مامان

 می خوام اینو بدونی که تو واقعا بهترین ومهربون ترین بابای دنیا رو داری.می دونم که وقتی اومدی به داشتن

این بابای دوست داشتنی قلبافتخار می کنی گلم

من هم از طرف خودم روز مرد رو به همه بابا های مهربون مخصوصا بابااریاکه دیگه رسما داره بابا میشه تبریک میگم.

من و نی نی دوست داریم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 21:03
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 14:10
بابایی روزت مبارک
مامان علیرضا
27 خرداد 90 10:26
چقدر نازه نی نی تون یه سر به وبلاگ پسر گل منم بزنین اگه از عکساش خوشتون اومد می تونین عکسای نی نی جونم برام بفرستین تا با یه هزینه خیلی کم عکسای خوشگل خوشگل براتون درست کنم و بفرستم.
ایلیا جون
28 خرداد 90 19:42
سلام.ما هم از دعای لینکتان بی نصیب نزارید. یا حق
مامان صدرا
30 خرداد 90 7:57
سلام عزيزم خيلي خوشحالم كه منتظر يكه هديه آسموني هستي قدر اين لحظه ها رو بدون ،‌به نظر من زيبا ترين لحظه هاي زندگي يك زن دوران بارداريشه خيلي قشنگه از اين دوران لذت ببر عزيزم
مامان سید ابوالفضل
30 خرداد 90 20:07
faeqeh
31 خرداد 90 22:58
سلام بالاخره اسمی انتخاب کردین؟ سعی کنید زودتر انتخاب کنید و با اسم صداش کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد