ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

من و ني ني

بدون عنوان

1394/6/3 15:16
نویسنده : مامان رزي
333 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسلام به دخمر ناز و خوش قلبمبوس

ویانا جونم  اره میدونم دوباره بعد از یه غیبت طولانی دارم واست مینویسم اینو پای کم لطفی مامانی نزار واقعا دنیای بزرگترها دنیای پر مشغله ای

باور کن دلم میخواست هر روز واست بنویسم که چه ساعتهای با حالی رو با هم میگذرونیم اخه الان دیگه حرف همو خوب میفهمیم و با تو بودن کلی بهم انرژی میده مخصوصا که شما خودت یه دختر سر زنده و پر انرژی هستی

خوب اره یک سالی میشه که هیچ مطلبی ننوشتم و واقعا متاسفم اما شما توی این یک سالی که گذشته کلی شیرین تر شدی ،نسبت به هم سنای خودت تو این سن خیلی فهمیده هستی ،عاشق آدامسی تو میوه ها توت فرنگی رو از همه بیشتر دوست داری ،تنها چیزی که نمی خوری هم قارچه و هر غذایی که قارچ داشته باشه نمی خوری البته هر سری میگی میخوام با قارچ دوست بشم اما یه وقت دیگه و از خوردنش در میری البته من هم اسراری به خوردنش نمیکنم و منتظرم که باهاش دوست بشیچشمک

وقتی با هم رستوران میریم شما خودت سفارش پیتزای بدون قارچ میدی و تاکید میکنی قارچ نداشته باشه خنده

عاشق کتابی و از کتابات خوب نگهداری میکنی ،منم هر شب واست چند تا کتاب میخونم که خودت انتخابش میکنی و این یکی از لذت بخش ترین لحظه هایی که با شما هستم

الان یه چند وقته که بر خلاف گذشته که همش باید کنارت مینشستیم و با هم بازی میکردیم یه مدت رو با اسباب بازیهات مشغول میشی و تو اتاقت بازی میکنی

دختر خلاقی هستی و هر سری کارای جدیدی با خونه سازیهات واسم نمایش میدی و کلا خوب بازی میکنی و مراقب وسایلت هم هستی و اتاق تمیز ی داری چون بعد از بازی با کمک هم وسایلاتو سر جاش میزاری

به طور کلی جدا از شیطنتها و بهانه های بچه گانه ای که مربوط به کودکی میشه دختر ناز مامانی هستی و خیلی ازت راضیم محبتمحبتعششششششششششقممحبتمحبت

هر لحظه خدا رو به خاطر تو رو داشتن شکر میکنم و گاهی فکر میکنم یه روزایی دلم واسه این روزا تنگ میشهغمگین

خوب دیگه چی بگم و از کجا بگم.....

آها راستی شما یه خانم بالرین هستی ،کلاس باله میری و خیلی زیبا واسه مامان میرقصی فدات شم

میدونی ویانا جونم به آواز هم خیلی علاقه داری و من و شما تو خونه بیشتر وقتها حرفامون رو با شعر و آواز به هم میگیم توی سازهای موسیقی هم به پیانو علاقه نشون میدی در کل یه ستاره با استعداد هستی که دوست دارم به وقت و زمانش خودت رو نشون بدی و شکوفا بشی و منو بابایی هم لذت ببریم

الان که دارم این مطالب رو مینویسم توی شرکتم و شدیدا گرفتار کار اما یهویی دلم کشید که واست کمی مطلب بنویسم و یکم اروم شم و فکر کنم  هوای شما رو کردم و دیگه نتونم اینجا بمونم و باید برم خونه و شما رو در اغوش بگیرمو حسابی به قول خودت بچلونمت محبت               محبتواییییییییییییییییییییی عاشقتممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد