ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

بعد از یک غیبت طولانی

1392/6/4 16:58
نویسنده : مامان رزي
555 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام مامانی جونم

خیلی خیلی خیلی وقته که فرصت نکردم واسه ی فرشته کوچولوی نازم مطلب بنویسم از این بابت ناراحتم اما خوب قول میدم به مرور همه رو بنویسم گلم.

امروز92/6/4 و فقط شش روز مونده تا دومین سالگردشکفتنت.خوشکل مامان این روز ها همش دارم به گرفتن جشن تولدت فکر میکنم ,

ویانای من شما هنوز داری شیر مامانی رو می خوری و کلی هم وابسته ای نمی دونی از شب تا صبح همش داری شیر می خوری و توی بغلم و روی شکمم می خوابی .الان دیگه باید از شیر بگیرمت یا حتی گرفته باشم چون دیگه کلی اذیت می شم اما اصلا" دلم نمی یاد هر روز میگم از فردا ولی باز هم اتفاقی نمی یفته.قلب

(عزیز دلم الان که دارم این مطالب رو مینویسم سر کارم کلی دلم واسط تنگ شد ماچ)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهداد
10 شهریور 92 9:14
سلام مامانی.

تولد گل دخترت مبارک باشه.

امیدوارم که همیشه سلامت شاد و موفق باشه زیر سایه ی پدر و مادر عزیزش.







niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد