ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

ناز مامانی

1390/7/27 2:23
نویسنده : مامان رزي
488 بازدید
اشتراک گذاری

ویانای ناز مامانی فکر نمیکردم بعد از به دنیا اومدنت ایقدر مشغول بشم که فرصت ثبت خاطره هامونو نداشته باشم 

آخه بچه داری خیلی آدمو مشغول میکنه مخصوصا شما که خیلی خواب ندارین و اکثر اوقات در حال شیر خوردن هستین 

من هم که دنبال فرصت هستم که وقتی شما خواب هستین کمی استراحت کنم هر روز که میگذره بیشتر

عاشقت میشم دلم میخواد بخورمت آخه تو نفس مامانی

بعضی وقتا که خیلی خسته میشم با دیدن خندت جون دوباره میگیرم دیوونه این خنده هاتم 

مخصوصا وقتی که داری شیر میخوری یا خنده صدا دار میکنی جونمی مامانی

سعی میکنم تو همین یکی ، دو روزه خاطرات زایمان رو بنویسم 

البته با همکاری ویانا جان که به مامانش قول بده یه وقت یک ساعته به مامانش بده بوووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الهام
27 مهر 90 7:35
ماشالله چه نازه


فدات عزیزم
مامان امیرعلی
27 مهر 90 8:23
سلام عزیزم
آخییییییییی دخترت خیلی ناز و مامانیه
ماشالله هزار ماشالله
انشالله عروسیش



مرسی عزیزم لطف داری
عمه مریم
6 آبان 90 19:05
سلامممممممممم عشششششقمممم الههی من قربونت برم ک اینقد تو ناز و نفسییییییییییییی یه عالمه دلموووووون واست تنگه اینجا جوجوی من یهههههههههه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد