ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

ویانای عزیز من

1390/7/12 18:39
نویسنده : مامان رزي
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مسافر كوچولوخودم كه به سلامت به آغوش مامانش اومده

با امروز  هشت روز  هست كه قدم به دنيا گذاشتي عزيز مامان نميدوني كه چقدر دوست دارم

فرشته كوچولوي من هر روز كه به چهرت نگاه ميكنم خدا رو به خاطر وجودت شكر ميكنم واي تو خيلي پاك و

معصومي،بازارت اين روزها حسابي داغ داغ .

همه اهل خانواده حسابي از ديدن شما خوشحال شدن و كلي دوست دارن

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي ماماني عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 2:32
واااااای عزیزم قدم نو رسیده مبااااارک چه نازززززه ماشالله خدا نگهش داره


مرسي عزيزم
مامان صدرا
22 شهریور 90 9:22
سلام عزیزم ، بالاخره انتظار به سر رسید ، خدا رو شکر که هر دوتون سالم و سرحال هستید. انشاء الله عروسش کنی مادر
مامان ایلیا
23 شهریور 90 4:26
مبارک باشه عزیزم.چقدر ناز و معصوم خوابیده.هزار ماشالله.
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 2:06
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 16:05
مامان کوروش
6 مهر 90 12:28
قدم نورسیده مبارک عسیسم
نی نی توپولی
16 مهر 90 22:57
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید روز جهانی کودک و میلاد باسعادت امام رضا (ع)مبارک...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد