ويانا جان ويانا جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من و ني ني

ني ني ناناز من حالا يه وبلاگ داره

1390/2/12 23:24
نویسنده : مامان رزي
610 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ني ني گل من بابايي هنوز نمي دونه شما چي هستين پسري يا دخمري من با ماماني براي شما امروز يه وبلاگ ساختيم تا خاطرات شما را بنويسيم امروز دوشنبه دوازدهم ارديبهشت سال نود هست الان هم داره برنامه نود پخش مي شه راستي يادم رفت عزيزم بهت بگم امروز ماماني براي اولين بار حركت شما رو روي شكمش ديد و اولين احساس حركت شما تو ي شكم مامان در تاريخ 2/2/90 بود شما الان پنج ماه هست كه توي شكم ماماني هستين عزيزم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باباش
13 اردیبهشت 90 1:23
مامان ابوالفضل
13 اردیبهشت 90 15:03
سلام خیلی خیلی مبارکه
عمه مریم
15 اردیبهشت 90 22:56
شلام قوبونش برم پس کی میای عزیز دلم من دلم اب شد می خوام زودتر بدونم پسری یا دخمل!
زن دایی زهرا
17 اردیبهشت 90 20:31
سلام مسافر کوچولو: امیدوارم حالتان خوب باشد،ملالی نیست جز دوری شما،نمیدانید همه چقدر منتظر تشریف فرمایی شما هستیم تا با شما بازی کنیم البته اگر پدر بزرگوارتان به بقیه نوبت بدهند و جر نزنند،این دایی جانتان هم دلش میخواهد شما زودتر به دنیا بیایید تا گازتان بگیرد البته اگر مامانتان اجازه بدهند.امیدواریم که شما هم مثل ما (یعنی فقط خودم) کودک شیرین و سالم و خوشگل و با هوش و بانمک و تو دل برو و متین و مایه افتخاری باشید. با آرزوی سلامتی برای مامان رزی و مسافرش و جیب پر از پول برای بابا آریا. امضا زن دایی سرخود معطل و گلت
دایی جان
17 اردیبهشت 90 20:36
شلام گوگولی مگولی من چطور مطوری عزیزکم؟ یه چیز جالب به گل خودم بگم: روزی که تو تکون تکون خوردی روز تولد منه. بوس بوس
خاله جون فيروزه
22 اردیبهشت 90 0:50
سلام قشنگترين ني ني دنيا.هنوز نميدونم دختري يا پسر ولي ميدونم كه براي خاله فيروزه عزيزتريني.به اندازه همه ستاره هاي اسمون دوست دارم و براي اومدنت لحظه شماري مي كنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و ني ني می باشد